Javel. Da.

Den nye headingen for spalten om ting jeg blir nødt til å innse.

Dagens sure eple: Jeg er ikke så flink til å navigere som jeg trodde.

(gikk meg bort på ski i marka lørdag kveld)

Egentlig burde jeg alltid feste en snor av tøyet mitt ved utgangsposisjonen, slik at jeg kan nøste meg tilbake når utflukten er over. Men da blir jeg etter hvert naken. Så kanskje ertepose med hull i en bedre løsning. Spørsmålet er hvor man skal ha denne erteposen, når skidressen er såpass kroppsnær at bankkort er det eneste jeg får manøvrert ned i lommen? Kanskje en ryggsekk? Nå er ikke jeg noen durkdreven eventyrekspert, men jeg kan ikke forstå at en erteryggsekk med hull i skal være noe dårligere enn en ertepose med hull i. Så da sier vi det.
(Regner med at Bergans og Fjellreven følger godt med nå.)