Når jeg setter meg ned og legger hendene på tastaturet så begynner de å skrive. Helt av seg selv.

Og når jeg leser gjennom etterpå, er det like overraskende for meg som for deg.  Jøss, liksom. Men ok, nå er det engang skrevet, så la det bli stående.

Både det som er rene skjære våset, og det som kun er meningsløst sludder. Begge deler.

Så tenker jeg følgende – hvorfor kommer det aldri noe Viktig. Noe Stort og Meningsfullt, en Monumental, Universell Sannhet. Eller noe. Men nei. Kun sludder og vås.

Ikke at jeg har noe imot sludder og vås, tvert imot, jeg er en stor fan, men like vel…
Det hadde jo vært litt kult å bidra med noe…

Men – se her! Hvis vi setter sammen første bokstav i alle avsnittene over, staves ordet NOBSI.Og merk deg dette: Det betyr INGEN TING på NOEN språk, hverken forlengs eller baklengs, jeg har sjekket Google Oversetter. Altså et helt nytt ord på denne jord, antagelig en veldig veldig viktig beskjed fra noen som snakker Utenomjordisk. (Slå den). Da gjelder det bare å tyde meldingen. Det koker av hektisk aktivitet  i Dr. Borgs World Headquarters.

(Tenker vi tar en runde på det rundt middagsbordet. Kylling.)