Så var nok et år overstått og et for hver i sær ukjent antall gjenstår.
Men TID er bare et billig triks (ref. kvantemekanikk)
så jeg foreslår at vi fortsetter som før;
gjør så godt vi kan, tar alt i beste mening, er rause og ser stort på det og lar være å henge oss opp i bagateller, husker på at vi tar denne reisen sammen alle mann,
og hygger oss som best vi kan på veien.
Vi tar det som det kommer. Det er jo strengt tatt ikke annet å gjøre likevel.
Lev og la leve. 2010 være hjertelig velkommen.
Vi er slett ikke så verst.

Nyttårsforsetter

Dette er mine nyttårsforsetter for dere.
(Jeg velger å holde meg selv litt utenfor denne gangen. Men når kvantefysikken så enkelt og greit konkluderer med at vi er bare én klump alle sammen, så inkluderes jeg jo automatisk uansett.)

  1. Sove godt om natten
    eller, som vi sier på Ullevål «God natt. Sov godt.»
    …og det summerer jo opp saken på en forbilledlig måte.
  2. Helse, miljø & sikkerhet (HMS)
    Helse: nok brokkoli
    Miljø: minimalt med utslipp
    Sikkerhet: sklisikre matter
  3. Hell og lykke på ferden
    – tvi-tvi
    – skitt fiske
    – brekk et ben
    – lykke til og god fornøyelse