På lørdag skal vi GRADERE og jeg er litt NERVØS noe jeg takler ved å ta meg en SIGARETT noen fordeler må man jo ha som ugravid.

Planen er å få GULT BELTE i karate, yngstemann er kommet litt lenger og går for ORANGE BELTE med hvit stripe. Etterpå skal vi ut og spise.

Vi har nemlig fått RESTAURANT på Ullevål Stadion og den må jo TESTES. Vet ikke helt hvorfor jeg UTHEVER enkelte ord her og der men det kan ha noe med å gjøre at jeg tenker med BEAT i dag.

Ellers er det lite nytt å RAPPORTERE, annet enn at vi har begynt å gå på SKØYTER igjen. Og at jeg jaggu tror jeg tar meg EN RØYK TIL. Passer utmerket til MUNKHOLMS JULEØL. Og det er HELT LOV selv om det er torsdag og klokken bare er 15.30.

SKÅL! Og…. Hm. Det skulle vært et uttrykk som passet når man tok et TREKK på samme måte som når man tar en SLURK. Skål! Og… Her har vi en åpenbar MANGEL i det norske språk. Forslag tas imot med takk.

Ha en utmerket TORSDAG aften.

Fruen.