Etter å ha ligget i hardtrening i flere måneder er jeg blitt utrolig god til å drive dank. Det har ikke stått på innsatsen. Hard core hviling pågård i Dr. Borg World Headquarters.

Det hviles, pauses, slappes av, ting tas med ro, utsettes, overses og kimses bort. Men rett skal være rett. Noen ganger gjør jeg faktisk noe. Men jeg gjør det aldri ferdig og jeg slurver så godt jeg kan. Så tar jeg en hvil.

Tror jeg har omtrent fire våkne timer pr. døgn. Da spiser jeg kake.

Men i morgen. Da skal jeg bli et nytt og bedre menneske. Og dette nye, bedre mennesket skal fotografere skulpturer. Lage ny hjemmeside til Galleri Borg. Skrive info.skriv til alle 800 på galleriets gjesteliste og riktig være storartet strukturert og produktiv, full av energi og virkelyst, ivrig etter å gripe tak i alt som må gjøres, og ikke en eneste liten høneblund innvilges før hele skuta er loset trygt i havn. Og ikke noe kake i det hele tatt. Broccoli.

Amen og Basta Finito.