CoxX280

Jeg hører på «God aften mitt navn er Cox»  (lydbok) og deler villig:

(ambisjonen er selvfølgelig å bruke disse setningene så mye som mulig i løpet av dagen, det burde gå ganske greit)

 

 

  • I nattklubben er det viktig for tobakkselgersken å kunne føre seg
  • De kan vente i forværelset Herr Sjefsinspektør
  • Ærlig talt forbauser De meg litt
  • Og hva taler til Deres fordel? -Fremfor alt den omstendighet at jeg aldri har sett den myrdede
  • Skriv bare under denne fullmakten
  • Hvordan lyder deres bedømmelse i det foreliggende tilfellet mr. Stone?
  • Jeg kjemper med meg selv om jeg skal henvende meg til poilitiet eller ikke
  • Det er det tidligere biblioteket. Og ved siden av har vi røkeværelset. Er det noe bestemt de leter etter?
  • Helst så diskret og lite påfallende som mulig
  • Brevet ble sendt i går aftes, fra en privat spilleklubb i Illingham, kort etter kl. 14
  • De undrer dem over at jeg kommer?
  • De behøver ikke å tenke noe galt i den forbindelse. Arten av Deres følelser er likevel av underordnet betydning. 
  • Jeg tillater meg å antyde at De somler bort tiden Deres med dette forhøret
  • Nå vil de formodentlig fortelle meg at de ikke kjenner adressen til den spillebulen
  • Hvis jeg var mann og måtte tjene penger ville jeg valgt å være detektiv
  • Nei takk. Jeg har diett i dag. For mange vitaminer og skadelige ting.
  • Det smaker tran av kaffen
  • Død og pine – enda en Mauser! Av nøyaktig samme fabrikat og kaliber! (Begge to kan være mordvåbenedt)
  • I så fall tar jeg min avskjed
  • Han dyrker reddiker. Det er hans hobby.
  • Da skal jeg trekke ut den siste tannen deres, mr. Cox
  • Kom bare innenfor
  • Jeg hørete ikke? Sa de spillesalen? Snikksnakk. 
  • Jeg tror ikke vi riktig forstår hverandre
  • De kan gå hjem, herr Collins. Jeg behøver dem ikke lenger i dag.
  • Det var som bare
  • På gjensyn