Nå har jeg vært en tur i Son igjen, med Kjell-Tore. Vi satt skulpturer ut i hagen til mamma og Finn Hald, rundt 150 stykker tror jeg, som skal plasseres i «rom» merket opp med hyssing, slik at man får en følelse av hvordan der blir på 80 års jubileums utstillingen på Alby senere i sommer. Det blir en helt fantastisk utstilling, det er helt sikkert. Så mange herlige uttrykk. Kjell-Tores All Time Favorite Bird er blant de utvalgte skulpturene som skal vises frem (og selges, bu-hu) han tok en del bilder av den, og – hvis du leser dette Kjell-Tore – hva med å maile meg noen små filer som jeg kan legge ut her? Du vet hvilke to bilder jeg likte best… og gjerne et oversiktsbilde av hagen med alle skulpturene på bord her og der? Ja?

Alle som kan krype og gå bør komme og se denne utstillingen.
Jeg skal legge ut litt mer informasjon om hvor og når.

hap-i-snore