Dr. Borg goes tabloid
Undertittel: Hva er vel litt horing blant venner

Vivi har en Wet Fantasy Konkurranse gående. Siden det er undertegnedes natur å være bold og uredd og rett som det er kaste seg på gommen ut i åkeren uten styrthjelm, gripes selvfølgelig denne utfordringen grådig med begge hender, vi lar verneutstyr være verneutstyr og slipper hormonene løs. Ikke les videre hvis du er under 18. Og til min tenåringssønn: Hvis du leser dette: ikke gjør det. Du vil angre.

Her er mitt bidrag til konkurransen:

Cred til Creed

Jeg hadde en gang en god venninne (kunstnernavn Creed) som dessverre ikke er blant de levendes tall lenger. Men da hun vimset omkring her nede og gjorde verden utrygg med sine surrealistiske fotoprosjekter, rakk hun, sin knappe tilmålte tid til tross, å erfare både å være mann – og kvinne. (Først mann, dernest kvinne.) Dette vakre, spedbygde, storøyde, sorthårede lille vesenet påstod å kunne fremprovosere en orgasme kun ved tanke. Ingen berøring, ingen ytre stimulans over hode, kun tanke. Dette fant jeg selvfølgelig svært fasinerende. Nå hadde jo jeg vært kvinne mye lenger enn henne, og kunne svart at hallo? Det går bare ikke, det er ikke sånn vi er skrudd sammen. Men i sin lystige iver og entusiasme over kvinnekroppens mysterier, og med et helt nytt og fersk kvinnekjønn å utforske (samt noen operasjonssår som måtte gro og under ingen omstendighet berøres) lærte hun seg altså denne noble kunst – mental orgasme. La henne gå ned i historien som visjonær. Æres den som æres bør.

Jeg har prøvd. Men det går ikke. Nesten, men ikke helt. Min drøm er å bli det andre mennesket i verdenshistorien som mestrer dette kunststykket.
Det ville vært noe det.