Dagens små gleder:

  • Frøken skummels nr. 7 på topp ti-lisetn over beste facebook-grupper of all time : “Drit i gutter, vi hekler istedet!”
  • Jeg har savnet. Jeg har googlet. Jeg har funnet. Jeg har seiret:
    Alt er ikke tapt! Det går fortsatt an å få kjøpt Jane Helen shampo!
    (Den trekantede grønne flasken fra 80-tallet) De har den et sted i Svinesund og på Stena Saga! (Ikke at jeg noen gang er noen av disse stedene, Gud forby, men det betyr i det minste at der finnes håp! O lykke.
  • Men Young Yellow-lebestiftens tid (den tykke gule plast-greia med marihøne på) er ugjenkallelig forbi…
  • Jeg begynner å like champagne! Skikkelig og! Oeeyy! (Driver å øver). I dag tok min gode venninne og jeg en Taittinger med sabel (eller…ehem…kjøkkenkniv, for å være helt ærlig, da husets mangel på sabler viste seg å være påfallende)
  • Ristet brød med appelsinmarmelade er utrolig godt. Særlig når Bjørn Borg har bakt og vært raus med karven. Heia-heia. Vi venter på nye forsyninger.